Under Armour kupił Endomondo


Opublikowane w pt., 06/02/2015 - 11:07

Amerykański producent odzieży i sprzętu biegowego i poszerza swoje biegowe portfolio. Tym razem o aplikację Endomondo - jedno z największych narzędzi treningowo-społecznościowych dla biegaczy. 

Under Armour, według danych Fobres'a, to obecnie drugi producent sprzętu sportowego w USA. Przejęcie Endomono, a wcześniej także MyFitnessPal i MyMapFitness, ma na celu wyprzedzenie w tym względzie firmy Nike. 

- Under Armour chce skupić wokół siebie społeczność sportową stąd inwestycja w najpopularniejsze aplikacje: MyFitnessPal, MyMapFitness i Endomondo. Miesiąc temu marka odpaliła też własną aplikację UA Record która jest zintegrowana z Facebookiem i wspomnianymi wcześniej narzędziami. W przyszłości zapewne będzie chciała stworzyć najlepsze na świecie narzędzie dla ludzi aktywnych - powiedział nam Tomasz Kawa z polskiego przedstawicielstwa marki Under Armour. 

Amerykańskie media donoszą, że UA zapłacił za Endomondo ok. 85 mln dolarów. Sama przyszłość aplikacji jest nieznana, spekuluje się, że wraz z pozostałymi narzędziami zostanie dołączona w aplikację UA Record, która ma stać się jednym, spójnym i użytecznym narzędziem dla miłośników  aktywnego spędzania czasu. 

To nie koniec inwestycji Under Armour. Jak informuje Tomasz Kawa, 1 marca na targach w Hiszpanii HTC zaprezentuje nowego smart watch'a opracowanego we współpracy z Under Armour. 

Under Armour jest partnerem PZU Festiwalu Biegowego w Krynicy-Zdrój.

GR

Polecamy również:


Podziel się:
kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce