Aktualności Trening

Pewien Nowozelandczyk został zatrzymany za „mokrą robotę”. Nie chodzi to jednak o żadne kryminalne porachunki, a o zwykłe plucie.
Opublikowane: sob., 12/01/2019 - 09:23
Już od 4 lat, w drugą środę stycznia mieszkańcy Stanów Zjednoczonych obchodzą National Take the Stairs Day, czyli Narodowy Dzień Wchodzenia po Schodach. I choć święto jeszcze nie przyjęło się w Polsce, w duchu przygotowań do Biegu Na Szczyt RONDO 1 organizatorzy tego wydarzenia zachęcają, aby nie tylko w tym dniu wybrać schody. - Korzyści zdrowotne dostaniecie w pakiecie! - zapewniają.
Opublikowane: śr., 09/01/2019 - 10:36
Mieszkańcy Warszawy i okolic w dniach 26-27 stycznia będą mogli wziąć udział w outdoorowym treningu przygotowującym do zimowego starcia z Runmageddonem.
Opublikowane: śr., 09/01/2019 - 08:41
Są 3 elementy, które składają się na sukces sportowca: trening, dieta, regeneracja. Niektórzy jednak twierdzą, że potrzebują czegoś więcej.
Opublikowane: ndz., 30/12/2018 - 09:44
Sukcesywne podnoszenie sobie poprzeczki i pokonywanie coraz większej liczby kilometrów są dla biegaczy powodem do satysfakcji, ale mogą również skutkować mikrourazami.
Opublikowane: śr., 26/12/2018 - 08:36
Sport, siłownia, poranny czy wieczorny jogging w obecnych czasach na stałe wpisały się w nasz codzienny plan dnia. Żyjemy szybciej, intensywniej, chcemy osiągnąć więcej. Mamy coraz większe wymagania, w tym wymagania wzrokowe. Żyjemy również w czasach epidemii krótkowzroczności – wady wzroku, która nieskorygowana nie pozwala nam widzieć wyraźnie z daleka.
Opublikowane: pt., 21/12/2018 - 11:30
Święta za pasem a Ty wciąż w lesie z GWIAZDKOWYMI prezentami? Wraz z partnerami Fundacji „Festiwal Biegów” podpowiadamy co warto kupić biegaczowi pod choinkę, by cieszył się prezentem na trasach i na co dzień. Voucher na 10. TAURON Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju
Opublikowane: pt., 14/12/2018 - 13:05
Opublikowane: śr., 12/12/2018 - 14:07
Ludzkie stopy są arcydziełem biomechanicznym. Radzą sobie z każdym rodzajem ruchu: od chodzenia i biegania do tańczenia i skakania. Natura zaprojektowała naszą stopę tak, żeby dostosowała się do każdego rodzaju podłoża. Dlatego nasze buty minimalistyczne zostały stworzone w taki sposób, aby umożliwiały najzdrowszy i najbardziej naturalny sposób poruszania się w obuwiu (barefoot running).
Opublikowane: wt., 11/12/2018 - 11:50
Wbrew pozorom, sezon zimowy wcale nie musi oznaczać zamknięcia się w klimatyzowanych pomieszczeniach i korzystania z bieżni dla utrzymania formy. Dla wielu biegaczy zima jest ulubionym okresem treningowym. Niskie temperatury i przenikliwy chłód wiążą się co prawda z poczuciem dyskomfortu, ale wystarczy zadbać o odpowiedni strój, aby nie przegrzać ani nie wychłodzić organizmu.
Opublikowane: pt., 07/12/2018 - 15:10

Strony

Aktualności Zdrowie

​Ten temat powraca w badaniach naukowych jak bumerang.
Opublikowane: czw., 07/04/2016 - 08:59
Przez lata wydawało się, że predyspozycje do aktywności fizycznej są związane przede wszystkim z genetyką.
Opublikowane: śr., 06/04/2016 - 08:16
Opublikowane: pt., 01/04/2016 - 08:57
Tracimy je na każdym treningu. Kiedy po zakończonych zajęciach zdejmujemy przepocona koszulkę, często nie zdajemy sobie sprawę, że podczas wysiłku nasz organizm wraz z wodą pozbył się również olbrzymiej ilości składników mineralnych. Jeśli nie będziemy ich we właściwy sposób uzupełniać, odbije się to zarówno na naszym zdrowiu, jak i wynikach sportowych. Do prawidłowego funkcjonowania organizm człowieka potrzebuje – makropierwiastków (wapń, fosfor, magnez, sód, potas i chlor) oraz mikropierwiastków – pierwiastków śladowych (żelazo, miedź, cynk, mangan, molibden, kobalt, jod, selen, wanad,...
Opublikowane: pon., 21/03/2016 - 15:46
Chociaż biegające panie często słyszą opinię, że wysiłek fizyczny może pomóc w łagodzeniu dolegliwości związanych
Opublikowane: pt., 18/03/2016 - 08:40
Opublikowane: pon., 14/03/2016 - 13:50
Kanadyjscy naukowcy znaleźli prosty sposób, by spowolnić starzenie się mózgu. Na dodatek ich sposób powinien się spodobać biegaczom. Pokonywanie schodów bardzo się przydaje w budowaniu siły nóg, a teraz okazuje się, że przygotowania do biegów po schodach, albo po prostu włączenie schodów do codziennego życia, może poprawić coś więcej niż kondycję fizyczną.
Opublikowane: pon., 14/03/2016 - 09:30
Opublikowane: śr., 09/03/2016 - 11:29
Regeneracja po ukończeniu ultramaratonu może trwać dłużej niż 3 dni, a o powrocie do formy wcale nie świadczy indywidualne odczucie biegacza – przekonują amerykańscy naukowcy.
Opublikowane: pon., 07/03/2016 - 09:27

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce