Aktualności Trening

Upały zdecydowanie zelżały, słońce nie grzeje już tak mocno. Zza okna wyjrzała jesień. To obok wiosny najlepsza pora, by zaprzyjaźnić się z butami do biegania i pokonać kolejne kilometry malowniczych tras. Dobry sprzęt jest ważny, ale to tylko coś na kształt alufelg czy spojlera. Bez tego nasze auto też pojedzie. Dużo ważniejsze jest paliwo.
Opublikowane: czw., 08/11/2018 - 15:38
Im krótsze dni, tym mniej chęci by wyjść na trening. To już sprawdzona prawidłowość.
Opublikowane: śr., 31/10/2018 - 11:19
Pamiętacie Paulinę Lipską-Mazurek, która maszerując o kulach przemierzyła 5-kilometrową trasę 28. Biegu Powstania Warszawskiego? Od tamtego momentu upłynęły trzy miesiące, hektolilitry potu na treningach, a zawodniczka znów włączyła się do walki na długim dystansie. W miniony weekend podczas maratonu we Frankfurcie złamała 3 godziny!
Opublikowane: śr., 31/10/2018 - 10:16
Coraz krótsze dni z reguły wymagają treningów pod osłoną nocy. Szczególnie ważne jest bezpieczeństwo oraz dobra widoczność.
Opublikowane: pon., 22/10/2018 - 10:13
Przyjęło się, że o butach do biegania pisze się dwa teksty. Pierwszy to jest ten, w którym opisuje się pierwsze wrażenie. Drugi to taki po 100 kilometrach przebiegniętych w danym modelu. Ten pierwszy (TUTAJ) to był o mieszanych uczuciach, ba nawet troszkę o rozczarowaniu kolorem. Wiem, wiem przekłamania monitorów itp. Ten drugi to będzie wielka, ale to wielka pochwała butów. Będzie też trochę nie biegowo.
Opublikowane: pt., 19/10/2018 - 08:44
Sezon biegowy powoli zbliża się ku końcowi, ale to żadna wymówka, aby zawiesić treningi i nie myśleć o przyszłorocznych wyzwaniach.
Opublikowane: pt., 19/10/2018 - 08:36
Jak co roku, na początku sezonu jesiennego marka Salomon wraz z siecią sklepów Intersport zaprasza na wspólne bieganie. Dla wszystkich miłośników biegania w terenie i górach, marka Salomon przygotowała kilka propozycji modeli butów, pośród których każdy biegacz znajdzie coś dla siebie. My szczególnie polecamy model Sense Escape NOCTURNE, który wydaje się idealny na jesienne warunki.
Opublikowane: śr., 10/10/2018 - 14:40
Zegarki do biegania od dawna nie służą już tylko do mierzenia czasu, czy tempa biegu. To prawdziwie kombajny, lepsze od domowych komputerów z lat 90. Nierzadko dorównują funkcjami smartfonom, przeważając nad nimi małymi gabarytami i poręcznością. Kolejnych dowodów dostarcza współpraca  marki Garmin i serwisu muzycznego Spotify.
Opublikowane: pt., 05/10/2018 - 08:53
Dynia jest zdecydowanie prawdziwą królową spośród jesiennych warzyw. Jej właściwości zdrowotne były doceniane już przez Indian.
Opublikowane: pt., 05/10/2018 - 08:51
Jesień, choć piękna, bywa i zdradliwa. Gdy dni stają się coraz chłodniejsze, łatwiej o przeziębienie. Jak wzmocnić organizm, aby uniknąć infekcji? Warto wprowadzić modyfikacje w diecie, nie rezygnować z aktywności fizycznej oraz dbać o odpowiednią ilość snu, by cieszyć się wzmocnioną odpornością przez cały sezon. Dieta na zwiększenie odporności
Opublikowane: pt., 28/09/2018 - 09:10

Strony

Aktualności Zdrowie

Tracimy je na każdym treningu. Kiedy po zakończonych zajęciach zdejmujemy przepocona koszulkę, często nie zdajemy sobie sprawę, że podczas wysiłku nasz organizm wraz z wodą pozbył się również olbrzymiej ilości składników mineralnych. Jeśli nie będziemy ich we właściwy sposób uzupełniać, odbije się to zarówno na naszym zdrowiu, jak i wynikach sportowych. Do prawidłowego funkcjonowania organizm człowieka potrzebuje – makropierwiastków (wapń, fosfor, magnez, sód, potas i chlor) oraz mikropierwiastków – pierwiastków śladowych (żelazo, miedź, cynk, mangan, molibden, kobalt, jod, selen, wanad,...
Opublikowane: pon., 21/03/2016 - 15:46
Chociaż biegające panie często słyszą opinię, że wysiłek fizyczny może pomóc w łagodzeniu dolegliwości związanych
Opublikowane: pt., 18/03/2016 - 08:40
Opublikowane: pon., 14/03/2016 - 13:50
Kanadyjscy naukowcy znaleźli prosty sposób, by spowolnić starzenie się mózgu. Na dodatek ich sposób powinien się spodobać biegaczom. Pokonywanie schodów bardzo się przydaje w budowaniu siły nóg, a teraz okazuje się, że przygotowania do biegów po schodach, albo po prostu włączenie schodów do codziennego życia, może poprawić coś więcej niż kondycję fizyczną.
Opublikowane: pon., 14/03/2016 - 09:30
Opublikowane: śr., 09/03/2016 - 11:29
Regeneracja po ukończeniu ultramaratonu może trwać dłużej niż 3 dni, a o powrocie do formy wcale nie świadczy indywidualne odczucie biegacza – przekonują amerykańscy naukowcy.
Opublikowane: pon., 07/03/2016 - 09:27
Opublikowane: czw., 03/03/2016 - 08:41
Śledząc frekwencję w biegach na całym świecie możn
Opublikowane: czw., 18/02/2016 - 14:57

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce