Aktualności Trening

Opublikowane: pon., 25/01/2016 - 12:45
Opublikowane: wt., 19/01/2016 - 11:53
W najbliższą niedzielę, 17 stycznia o godz. 10.00 rozpoczną się oficjalne treningi przed 15. PZU Cracovia Maraton. Zajęcia, prowadzone przez znanych szkoleniowców i biegaczy, odbywać się będą na Błoniach Krakowskich, w Parku Lotników Polskich, w pobliżu TAURON Areny Kraków i w Puszczy Niepołomickiej.
Opublikowane: śr., 13/01/2016 - 09:37
Sporo ciekawych gadżetów przygotowały na prestiżowe targi w Las Vegas firmy zajmujące się aktywnością fizyczną i sportem, w tym bieganiem. Oto niektóre z nich.
Opublikowane: śr., 13/01/2016 - 09:06
Do dłuższego i dalszego biegania należy przygotować cały organizm, a nie tylko nogi. Mocne biodra, plecy czy ręce (a dokładniej rzecz ujmując - mięśnie je budujące) to równie istotny składnik sukcesu na biegowej trasie. A sprawny biegacz to zdrowy biegacz. 
Opublikowane: wt., 12/01/2016 - 08:41
Ultra Beskid Sport oraz Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji zapraszają wszystkich chętnych na spotkanie z biegaczami Anną i Robertem Celińskimi. Biegacze opowiedzą o swoich przygotowaniach do maratonów i planach treningowych wg Arthura Lydiarda.
Opublikowane: pon., 11/01/2016 - 08:43
Już po raz dziesiąty naukowcy z Georgia State University opublikowali listę trendów w fitnessie i aktywności fizycznej. Ranking cieszy się popularnością wśród właścicieli klubów fitnesowych i siłowni. Dla zwykłych ćwiczących jest raczej ciekawostką, dającą wgląd w najatrakcyjniejsze trendy sezonu.
Opublikowane: ndz., 03/01/2016 - 17:39
Co miesiąc będziemy publikować porady i plany treningowe dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych biegaczy, dzięki którym przygotujecie się do występów w Krynicy i zadbacie o swoje zdrowie w czasie treningu!
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59
  "Pokonanie maratonu nigdy nie jest łatwe, ale staje się łatwiejsze tylko wtedy, jeśli nie zaspaliśmy z przygotowaniami. Dopiero w drugiej połowie maratonu zawodnicy rozumieją wagę systematycznej i wytężonej pracy" - trener Karol Nowakowski.  
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59
Opublikowane: wt., 29/12/2015 - 10:21

Strony

Aktualności Zdrowie

Jak uniknąć przeziębienia
Coraz więcej osób nie rozstaje się z chusteczką, autobusy pełne są kichających i kaszlących pasażerów. Dla biegacza choroba oznacza kilka dni przerwy w treningu i spadek formy, dlatego warto sobie przypomnieć, jak budować odporność.
Opublikowane: śr., 20/11/2013 - 08:30
Jak dbać o zmarznięte stopy
Jak po zakończeniu treningu przywrócić stopom właściwą temperaturę i komfort?
Opublikowane: wt., 19/11/2013 - 08:30
Kontuzje kolan to częsta dolegliwość biegaczy
Jeszcze niedawno uważano, że bieganie źle wpływa na stawy, szczególnie kolanowe. Ta tak ceniona przez nas aktywność może prowadzić do uszkodzeń kolan i stanów zwyrodnieniowych. Okazuje się, że czasem bywa wręcz przeciwnie.
Opublikowane: pt., 15/11/2013 - 11:46
Pogoda nie pozostawia żadnych złudzeń. Sklepy oferują coraz mniej świeżych warzyw i owoców, tymczasem dietetycy namawiają nas do komponowania posiłków z produktów sezonowych. Sprawdziliśmy, na co jest teraz „sezon” i co jest najlepszym źródłem witamin dla biegacza w listopadzie.
Opublikowane: czw., 14/11/2013 - 14:21
Bieganie zmniejsza ryzyko wystąpienia cukrzycy
14 listopada obchodzimy Światowy Dzień Cukrzycy. To bardzo dobra okazja, żeby poruszyć temat choroby, na którą cierpią aż 2 miliony Polaków, zaś kolejny milion nie ma jej zdiagnozowanej. Wielu z nich to biegacze...
Opublikowane: czw., 14/11/2013 - 12:31
Jak nie przytyć zimą
Zimą łatwiej ulegamy pokusom. Dla rozgrzewki sięgamy po gorącą czekoladę, dochodzą spotkania przy kawie i ciastkach. Co robić, żeby zimą nie przytyć?
Opublikowane: śr., 13/11/2013 - 10:01
Kilka lat temu, kiedy jeszcze pływałem, nie zwracałem uwagi na to, co jem. Byłem młody, trenowałem 2 razy dziennie, więc tak naprawdę jadłem wszystko, na co miałem ochotę. Po treningu zdarzało mi się kupić dwie tabliczki czekolady i w drodze do szkoły zjeść je w ramach drugiego śniadania. W domu zazwyczaj potrawy były smażone, codziennie główną częścią było mięso.
Opublikowane: wt., 12/11/2013 - 09:30
10 pomysłów na owsiankę
Owsianka to idealne śniadanie biegaczy - zdrowe, sycące, dające energię, dostarczające mnóstwo składników odżywczych, proste do przygotowania. Oto 9 pomysłów na przygotowanie owsianki.
Opublikowane: ndz., 10/11/2013 - 09:33
Kolagen wzmacnia kolana
Kolagen to jedno z najważniejszych białek w organizmie. Jest głównym składnikiem tkanki łącznej i stanowi aż 25% masy ciała. Zawarty jest przede wszystkim w skórze, mięśniach i ścięgnach. Ubytek ze skóry powoduje jej starzenie, zaś z kości powoduje ich łamliwość.
Opublikowane: pt., 08/11/2013 - 16:13
Okres zimowy to nie tylko zmniejszenie obciążeń treningowych, ale również dobry czas, żeby zadbać o zdrowie. Po sezonie zawsze należy się dokładnie przebadać.
Opublikowane: pt., 08/11/2013 - 16:09

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce