Aktualności Trening

Opublikowane: sob., 03/01/2015 - 14:00
Turystyka piesza, nordic walking, turystyka górska, turystyka rowerowa, marsze i biegi na orientację, turystyka narciarska i piesza zimowa, turystyka kajakowa, żeglarska, samochodowa, biwakowanie i inne, bardziej specjalistyczne formy aktywności. Najważniejsze informacje o tych formach aktywności dla seniorów znalazły się w przewodniku "Wędrować każdy może", wydanym przez PTTK przy współpracy z Ministerstwem Sportu.
Opublikowane: pt., 02/01/2015 - 09:38
Okulary słoneczne kojarzą się z latem i ciepłem. Dobrze chodzić po mieście w eleganckim oprawkach, a jeszcze lepiej biegać w wypasionych okularach reklamowanych przez zawodowców. Wielu biegaczy porzuca je jednak kiedy ciepłe miesiące mijają. To duży błąd.
Opublikowane: pt., 02/01/2015 - 08:15
Przygotowania prowadzone przez Night Runners do imprez odbywających się w Poznaniu to już tradycja. Tym razem ekipa pomoże w treningach do 8. edycji półmaratonu.
Opublikowane: czw., 01/01/2015 - 09:23
Brzydka pogoda nie skłania ku treningowi na świeżym powietrzu. Jest jednak dobra metoda, żeby nie wypaść z rytmu, pozbyć się świątecznego balastu, a przy okazji przeprowadzić bardzo dobry trening biegowy nie marznąć przy tym. To bieganie po schodach.
Opublikowane: śr., 31/12/2014 - 16:00
Okres świąteczno-noworoczny skłania ku dwóm rzeczom, których biegacze i wszyscy prowadzący aktywny tryb życia powinny unikać. A więc obżarstwu i lenistwu. Jest wiele metod, by szybko pozbyć się dodatkowych kilogramów. To oczywiście treningi, ale także spacery. Każdą z nich można jednak zintensyfikować dzięki zwykłej czynności - oddychaniu.
Opublikowane: wt., 30/12/2014 - 10:21
Naukowcy z Georgia State University od 9 lat przygotowują ranking trendów w fitnessie i aktywności fizycznej i twierdzą, że w Nowym Roku kontynuowane będą trendy z poprzednich lat.
Opublikowane: wt., 30/12/2014 - 10:09
Jak objadać się przysmakami i nie przytyć? Takie pytanie zadajemy sobie często przy okazji świąt czy rodzinnych uroczystości, ale odpowiedź jest niestety niezadowalająca. Nie da się. Można natomiast w sprytny sposób pozbyć się dodatkowych kilogramów. Trzeba tylko zmienić sposób treningów.
Opublikowane: ndz., 28/12/2014 - 19:19
Nie zawsze wystarczy dbać o dietę i odmawiać sobie smakołyków.
Opublikowane: ndz., 28/12/2014 - 18:58
Jak w lesie znaleźć dostęp do profesjonalnej odnowy biologicznej? Na szczęście z pomocą przychodzi ludzka kreatywność i pomysłowość. Niezwykle praktyczne urządzenie do masażu można sobie zrobić samemu, a w zasadzie wyjąć z plecaka po treningu.
Opublikowane: ndz., 28/12/2014 - 09:11

Strony

Aktualności Zdrowie

Ile czasu spędzamy przy komputerze surfując bezcelowo po Internecie, lub zalegamy na kanapie nie robiąc zupełnie nic? Albo planujemy zwiększyć dystanse podczas naszego biegania, wziąć udział w zawodach czy zacząć biegać w maratonach?
Opublikowane: pt., 22/03/2013 - 16:19
Rozmawiam z Michałem Garnysem pracownikiem i współwłaścicielem firmy 4SPORTLAB gdzie przeprowadza się badania wydolnościowe.
Opublikowane: pt., 21/12/2012 - 13:10
Dieta połączona z wysiłkiem fizycznym to najskuteczniejsza, ponadczasowa ?i jedyna recepta na szczupłą sylwetkę. Jak jednak biegać, aby szybko mieć efekty i aby były one trwałe?
Opublikowane: pt., 30/11/2012 - 11:37
?Kolano biegacza? jest podobnie jak ?łokieć tenisisty? najczęstszą dolegliwością występującą u osób uprawiających dany sport. U biegaczy (ale nie tylko) to właśnie kolano narażone jest na największe przeciążenia. Staw kolanowy to najbardziej skomplikowany i największy staw w organizmie człowieka.
Opublikowane: śr., 28/11/2012 - 12:21
Każda pora na zmianę nawyków żywieniowych i stylu życia jest dobra, jednak jest parę spraw o których należy pamiętać, gdy za zmiany zabierasz się zimą. Na co zwrócić uwagę ? odpowiada Weronika Weremko-Oszuścik, z http://www.dieta4u.pl  
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:42
To zagadnienie dotyczące spożywania pokarmów węglowodanowych przez lata budziło kontrowersję. Problem dotyczy okresu przed wysiłkiem, a konkretnie czasu 30-60 minut przed nim. Generalnie nie jest zalecane spożywanie węglowodanów w tym okresie z uwagi na możliwość niekorzystnego wpływu na pracę mięśni w trakcie wysiłku.
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:36
Na pewno znasz to nieprzyjemne uczucie, gdy nieoczekiwany kurcz mięśnia ograniczył lub zakończył Twoją ulubioną formę aktywności. Może zdarzyło Ci się, że nagły ból w łydce zbudził Cię w nocy. Co zrobić, aby pozbyć się kurczu i jak przeciwdziałać, aby w ogóle się nie pojawił?
Opublikowane: pt., 23/11/2012 - 10:33

Strony