Aktualności Trening

Naukowcy z Leicester mają dobrą wiadomość dla wszystkich zapracowanych i zabieganych, którzy nie mają czasu na długie treningi, a chcieliby zadbać o zdrowie.
Opublikowane: wt., 26/01/2016 - 08:43
Opublikowane: pon., 25/01/2016 - 12:45
Opublikowane: wt., 19/01/2016 - 11:53
W najbliższą niedzielę, 17 stycznia o godz. 10.00 rozpoczną się oficjalne treningi przed 15. PZU Cracovia Maraton. Zajęcia, prowadzone przez znanych szkoleniowców i biegaczy, odbywać się będą na Błoniach Krakowskich, w Parku Lotników Polskich, w pobliżu TAURON Areny Kraków i w Puszczy Niepołomickiej.
Opublikowane: śr., 13/01/2016 - 09:37
Sporo ciekawych gadżetów przygotowały na prestiżowe targi w Las Vegas firmy zajmujące się aktywnością fizyczną i sportem, w tym bieganiem. Oto niektóre z nich.
Opublikowane: śr., 13/01/2016 - 09:06
Do dłuższego i dalszego biegania należy przygotować cały organizm, a nie tylko nogi. Mocne biodra, plecy czy ręce (a dokładniej rzecz ujmując - mięśnie je budujące) to równie istotny składnik sukcesu na biegowej trasie. A sprawny biegacz to zdrowy biegacz. 
Opublikowane: wt., 12/01/2016 - 08:41
Ultra Beskid Sport oraz Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji zapraszają wszystkich chętnych na spotkanie z biegaczami Anną i Robertem Celińskimi. Biegacze opowiedzą o swoich przygotowaniach do maratonów i planach treningowych wg Arthura Lydiarda.
Opublikowane: pon., 11/01/2016 - 08:43
Już po raz dziesiąty naukowcy z Georgia State University opublikowali listę trendów w fitnessie i aktywności fizycznej. Ranking cieszy się popularnością wśród właścicieli klubów fitnesowych i siłowni. Dla zwykłych ćwiczących jest raczej ciekawostką, dającą wgląd w najatrakcyjniejsze trendy sezonu.
Opublikowane: ndz., 03/01/2016 - 17:39
Co miesiąc będziemy publikować porady i plany treningowe dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych biegaczy, dzięki którym przygotujecie się do występów w Krynicy i zadbacie o swoje zdrowie w czasie treningu!
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59
  "Pokonanie maratonu nigdy nie jest łatwe, ale staje się łatwiejsze tylko wtedy, jeśli nie zaspaliśmy z przygotowaniami. Dopiero w drugiej połowie maratonu zawodnicy rozumieją wagę systematycznej i wytężonej pracy" - trener Karol Nowakowski.  
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59

Strony

Aktualności Zdrowie

Zachęcamy do zapoznania się z mini poradnikiem zdrowego biegacza, który przygotowała Klinika CAROLINA MEDICAL CENTER, partner Karty Biegacza Festiwalu Biegowego i ekspert merytoryczny zakładki ?Trening i Zdrowie? w naszym portalu. Polecamy!
Opublikowane: pt., 07/06/2013 - 13:48
To, w jaki sposób myślimy o rzeczywistości i werbalizujemy nasze myśli, wpływa znacząco na naszą motywację do działań, by zmieniać rzeczywistość i podejmować ku temu wysiłek, także w bieganiu
Opublikowane: wt., 02/04/2013 - 09:00
Ile czasu spędzamy przy komputerze surfując bezcelowo po Internecie, lub zalegamy na kanapie nie robiąc zupełnie nic? Albo planujemy zwiększyć dystanse podczas naszego biegania, wziąć udział w zawodach czy zacząć biegać w maratonach?
Opublikowane: pt., 22/03/2013 - 16:19
Rozmawiam z Michałem Garnysem pracownikiem i współwłaścicielem firmy 4SPORTLAB gdzie przeprowadza się badania wydolnościowe.
Opublikowane: pt., 21/12/2012 - 13:10
Dieta połączona z wysiłkiem fizycznym to najskuteczniejsza, ponadczasowa ?i jedyna recepta na szczupłą sylwetkę. Jak jednak biegać, aby szybko mieć efekty i aby były one trwałe?
Opublikowane: pt., 30/11/2012 - 11:37
?Kolano biegacza? jest podobnie jak ?łokieć tenisisty? najczęstszą dolegliwością występującą u osób uprawiających dany sport. U biegaczy (ale nie tylko) to właśnie kolano narażone jest na największe przeciążenia. Staw kolanowy to najbardziej skomplikowany i największy staw w organizmie człowieka.
Opublikowane: śr., 28/11/2012 - 12:21
Każda pora na zmianę nawyków żywieniowych i stylu życia jest dobra, jednak jest parę spraw o których należy pamiętać, gdy za zmiany zabierasz się zimą. Na co zwrócić uwagę ? odpowiada Weronika Weremko-Oszuścik, z http://www.dieta4u.pl  
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:42
To zagadnienie dotyczące spożywania pokarmów węglowodanowych przez lata budziło kontrowersję. Problem dotyczy okresu przed wysiłkiem, a konkretnie czasu 30-60 minut przed nim. Generalnie nie jest zalecane spożywanie węglowodanów w tym okresie z uwagi na możliwość niekorzystnego wpływu na pracę mięśni w trakcie wysiłku.
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:36
Na pewno znasz to nieprzyjemne uczucie, gdy nieoczekiwany kurcz mięśnia ograniczył lub zakończył Twoją ulubioną formę aktywności. Może zdarzyło Ci się, że nagły ból w łydce zbudził Cię w nocy. Co zrobić, aby pozbyć się kurczu i jak przeciwdziałać, aby w ogóle się nie pojawił?
Opublikowane: pt., 23/11/2012 - 10:33

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce