Trening i Zdrowie

Aktualności Trening

Do dłuższego i dalszego biegania należy przygotować cały organizm, a nie tylko nogi. Mocne biodra, plecy czy ręce (a dokładniej rzecz ujmując - mięśnie je budujące) to równie istotny składnik sukcesu na biegowej trasie. A sprawny biegacz to zdrowy biegacz. 
Opublikowane: wt., 12/01/2016 - 08:41
Ultra Beskid Sport oraz Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji zapraszają wszystkich chętnych na spotkanie z biegaczami Anną i Robertem Celińskimi. Biegacze opowiedzą o swoich przygotowaniach do maratonów i planach treningowych wg Arthura Lydiarda.
Opublikowane: pon., 11/01/2016 - 08:43
Już po raz dziesiąty naukowcy z Georgia State University opublikowali listę trendów w fitnessie i aktywności fizycznej. Ranking cieszy się popularnością wśród właścicieli klubów fitnesowych i siłowni. Dla zwykłych ćwiczących jest raczej ciekawostką, dającą wgląd w najatrakcyjniejsze trendy sezonu.
Opublikowane: ndz., 03/01/2016 - 17:39
Co miesiąc będziemy publikować porady i plany treningowe dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych biegaczy, dzięki którym przygotujecie się do występów w Krynicy i zadbacie o swoje zdrowie w czasie treningu!
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59
  "Pokonanie maratonu nigdy nie jest łatwe, ale staje się łatwiejsze tylko wtedy, jeśli nie zaspaliśmy z przygotowaniami. Dopiero w drugiej połowie maratonu zawodnicy rozumieją wagę systematycznej i wytężonej pracy" - trener Karol Nowakowski.  
Opublikowane: śr., 30/12/2015 - 22:59
Opublikowane: wt., 29/12/2015 - 10:21
Opublikowane: pon., 28/12/2015 - 09:13
Człowiek płaci żeby się spocić, zmęczyć i dowiedzieć ile ma tłuszczu w organizmie, tak w skrócie można opowiedzieć o badaniu wydolnościowym. Na szczęście to coś więcej. To próba, która pozwala wiele się dowiedzieć o swoim organizmie, ba to coś co warto wykonywać gdy się biega, bo dzięki uzyskanym informacjom można lepiej / wydajniej / mądrzej trenować.
Opublikowane: pt., 25/12/2015 - 09:26
Opublikowane: sob., 19/12/2015 - 16:59
Od 20 grudnia mieszkańcy dziewięciu polskich miast będą mogli wziąć udział w
Opublikowane: pt., 18/12/2015 - 10:12

Strony

Aktualności Zdrowie

To zagadnienie dotyczące spożywania pokarmów węglowodanowych przez lata budziło kontrowersję. Problem dotyczy okresu przed wysiłkiem, a konkretnie czasu 30-60 minut przed nim. Generalnie nie jest zalecane spożywanie węglowodanów w tym okresie z uwagi na możliwość niekorzystnego wpływu na pracę mięśni w trakcie wysiłku.
Opublikowane: pon., 26/11/2012 - 16:36
Na pewno znasz to nieprzyjemne uczucie, gdy nieoczekiwany kurcz mięśnia ograniczył lub zakończył Twoją ulubioną formę aktywności. Może zdarzyło Ci się, że nagły ból w łydce zbudził Cię w nocy. Co zrobić, aby pozbyć się kurczu i jak przeciwdziałać, aby w ogóle się nie pojawił?
Opublikowane: pt., 23/11/2012 - 10:33

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce