Aktualności Trening

W ubiegłym tygodniu wymieniliśmy wady biegania ze słuchawkami. Jest to jednak tylko jedna strona medalu. Taki trening ma bowiem również swoje niezaprzeczalne zalety.
Opublikowane: pon., 18/11/2013 - 13:40
Przysiady wzmacniają mięśnie nóg
Moc w nogach to gwarancja szybkości na krótkich dystansach i wytrzymałości na długich. Samo bieganie oczywiście je wzmacnia, ale jest jedno szalenie proste ćwiczenie, które jest znacznie bardziej skuteczne. To przysiady.
Opublikowane: pt., 15/11/2013 - 16:19
Kompresyjne  skarpetki Compressport
Gdy zaczynałem biegać ze śródstopia, wydawało mi się to idealnym rozwi
Opublikowane: pt., 15/11/2013 - 12:01
Pulsometr do pomiaru tętna podczas biegu
Mateusz Baran pokazuje, jak dzieli trening na zakresy z punktu widzenia pracy serca i w relacji do tętna maksymalnego. Zobacz zdjęcia i wykresy z treningów.
Opublikowane: pt., 15/11/2013 - 10:37
Po ostrym treningu niezbędna jest regeneracja. To oczywiste. Biegacze amatorzy mają swoje sposoby - lepsze i gorsze, ale często zapominają o jego bardzo ważnej części składowej. Odpowiednim posiłku. W godzinę po zakończeniu treningu należy zjeść porządny posiłek. Ale nie byle hamburgera z frytkami. Są potrawy, które mogą przyspieszyć regenerację.
Opublikowane: pt., 15/11/2013 - 09:02
W ostatnich dniach mocno zachęcaliśmy Was do spróbowania nart biegowych w zimie. Dziś, wraz z naszym partnerem, chcemy Wam pokazać, jak łatwo można przygotować się do biegania z tym sprzętem. Pro-X Walker, bo to akcesorium chcemy Wam polecić, można wykorzystywać także na wiele innych sposobów.
Opublikowane: czw., 14/11/2013 - 14:30
Zimny prysznic po treningu przyspiesza regenerację mięśni
Trening ma tylko wtedy sens, kiedy następuje po nim odpowiednia regeneracja. Bez niej wysiłek będzie zmarnowany. Poniżej dziesięć przykazań, jak należy się właściwie regenerować.
Opublikowane: czw., 14/11/2013 - 08:47
Wady biegania z muzyką
Opublikowane: śr., 13/11/2013 - 14:37
Roztrenowanie
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy należy poddać się roztrenowaniu, czy wystarczy tylko regeneracja. Szczególnie, gdy dotyczy to osób uprawiających bieganie w stopniu najwyżej półwyczynowo. Należy wczytać się w sygnały wysyłane przez organizm i je odpowiednio zinterpretować, a dla amatorów może to stanowić trudne zadanie.
Opublikowane: śr., 13/11/2013 - 09:02
Chi Running
Lubujący się w azjatyckich filozofiach Amerykanie jakiś czas temu opracowali bieganie oparte na tai chi. Dzięki niemu można biegać, nie męcząc się i nie zniechęcając, a nawet nie przerywając i nie narażając się na kontuzje.
Opublikowane: wt., 12/11/2013 - 14:47

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce