Aktualności Trening

A więc stawiają na bieganie ? chcąc z tego żyć, zdobywać medale, uczestniczyć w imprezach mistrzowskich, olimpiadach, ect. Mieć sponsorów, stypendia. Poświęcają się swojej pasji, trenując dużo i dużo inwestując w swoje zawodowe bieganie. Jednak, obiektywnie oceniając, poziom naszego zawodowego biegania jest ?delikatnie mówiąc? nie najwyższy.
Opublikowane: śr., 21/11/2012 - 11:50
Bieganie z słuchawkami na uszach stało się ostatnio bardzo popularne, szczególnie wśród osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem.
Opublikowane: wt., 20/11/2012 - 16:09
Opublikowane: pon., 19/11/2012 - 15:00
Na początku XX w. mieszkał w Nowej Anglii człowiek o nazwisku Clarence. Wygrał maraton bostoński siedem razy. Wygrałby go jeszcze nie raz, gdyby lekarze nie doradzili mu ograniczenia treningów w celu ochrony przerośniętego mięśnia sercowego (jak się później okazało, serce było powiększone z powodu ćwiczeń aerobowych). Clarence trenował dwa razy dziennie z dużymi sukcesami.
Opublikowane: pon., 19/11/2012 - 14:38
Listopad to dla biegaczy czas, który powinien służyć roztrenowaniu. Okres, w którym należy odpocząć od klasycznych treningów, a zaoszczędzony czas poświęcić na regenerację, odnowę korzystając np. z sauny. Niejeden z nas chętniej korzysta wówczas z sauny. No właśnie, a co o niej wiemy?
Opublikowane: śr., 14/11/2012 - 15:26
Ból pięty i wewnętrznej części podeszwy, to jedne z najczęstszych dolegliwości biegaczy, diagnoza - rozcięgno podeszwowe. Problem na początku zaczyna się dość niewinnie. Podczas biegania wydaje się, ze coś uwiera, uciska stopę, odczuwa się zgrubienie na podeszwie. Czasami pojawia się kłucie, jakby w bucie znajdował się jakiś kamyk. Potem ból uniemożliwia bieganie. Dość znamiennym objawem jest także ból rano, po wstaniu z łóżka. Czuje się sztywność i ciągnięcie w tej okolicy.
Opublikowane: wt., 13/11/2012 - 13:26
Dieta biegacza powinna opierać się o węglowodany. To wiedzą prawie wszyscy amatorzy joggingu. Produktem, którego skład w prawie 80% stanowią cukry jest miód. Jest to głównie glukoza i fruktoza oraz w mniejszej ilości sacharoza. Glukoza i sacharoza należą do cukrów prostych, które bardzo szybko działają, dlatego też mogą być wykorzystywane w celu szybkiego uzupełnienia zasobów energetycznych organizmu.
Opublikowane: wt., 13/11/2012 - 11:50
To pytanie, które zadają sobie zarówno rozpoczynający przygodę z bieganiem jak i doświadczeni biegacze amatorzy. Odpowiednie nasycenie jednostkami treningowymi zapewnia bowiem stały rozwój lub w przypadku biegaczy z wieloletnim doświadczeniem opóźnia procesy regresu wynikowego. Amator, czynny zawodowo i traktujący bieganie hobbystycznie z reguły może trenować maksymalnie do 7 razy w tygodniu, czyli raz dziennie.
Opublikowane: pt., 09/11/2012 - 16:00
Ćwiczenie wiąże się ze swobodą, więc dlaczego psuć dobre wrażenie krępującym zestawem przewodowym?
Opublikowane: pt., 09/11/2012 - 13:29
Bieganie staje się sportem coraz popularniejszym. Widok tysięcy uczestników każdego maratonu budzi respekt i wywołuje chęć przyłączenia się. Jeśli jesteś bliski tej decyzji, dowiedz się jak rozpocząć treningi biegacze, aby nie zniechęcić się trudnymi początkami.
Opublikowane: czw., 08/11/2012 - 13:05

Strony