[PLAN DO MARATONU] Zawalcz z nami o życiówkę!


Pokonanie maratonu nigdy nie jest łatwe, ale staje się łatwiejsze tylko wtedy, jeśli nie zaspaliśmy z przygotowaniami. Dopiero w drugiej połowie maratonu zawodnicy rozumieją wagę systematycznej i wytężonej pracy - przekonuje trener Karol Nowakowski, który przygotował dla Nas drugi z serii poradników przygotowujących do startu na najpopularniejszych dystansach. Tym razem - królewski dystans 42,195 km.

Aby pobrać plan, po prostu kliknij poniższą w grafikę. Plan możesz wydrukować czy wgrać do telefonu czy tabletu, by mieć zawsze przy sobie. Tylko konsekwentna realizacja założeń treningowych przyniesie upragniony cel. 

Na kolejnych stronach poradnika poznacie specyfikę maratonu, dowiecie się jakie doświadczenia biegowe powinien mieć za sobą debiutant, jakich czasów możecie się spodziewać na bazie wcześniejszych osiągnięć na krótszych dystansach, jak radzić sobie z narastającym zmęczeniem, jak przygotować się sprzętowo i jak zasilać organizm w energię podczas biegu, jakie starty kontrolne realizować. 

Ale przede wszystkim - jak trenować by w zdrowiu i biegiem (!) ukończyć swój pierwszy maraton oraz jak łamać pierwsze bariery czasowe - 3h30' oraz 3h. 

Powodzenia! 

Redakcja


Polecamy również:


Podziel się: