Bieg 7 Dolin - 61 km / 7 Valleys Run 61k

Trasa / course: 61 km / 61k:

Start z Piwnicznej-Zdroju na Nakle (Miasteczko Biegowe) szlakiem zielonym Przez Piwowarówkę, Eliaszówkę na Obidzę (Przełęcz Gromadzką) dalej szlak niebieski na Wielki Rogacz później szlakiem czerwonym przez Radziejową, Złomisty Wierch na Przehybę następnie drogą do Gabonia (początkowo szlak zielony do Jazowska) poniżej kamienia Kingi i odejścia szlaku zielonego skręt w "warstwicówkę" (szlak narciarski niebieski, potem żółty) pod Zgrzypy do szlaku Żółtego ze Starego Sącza.

Szlakiem żółtym pod górę powrót  na grzbiet do szlaku niebieskiego z Przehyby do Rytra i szlakiem tym zbieg przez Wietrzne Dziury, Wdżary, Skotarskie, dolinę Wielkiej Roztoki do Rytra.

W Rytrze  w prawo wzdłuż drogi krajowej 87 do mostu na rzece Poprad za mostem w lewo i dalej już szlakiem czerwonym (GSB) przez Cyrlę, Jaworzynę Kokuszczańską, Halę Pisaną na Łabowską Halę. Dalej  żółty szlak do Łomnicy na grzbiecie nad Łomnicą w okolicach kapliczki w prawo w dół drogą do centrum Łomnicy (obok szkoły) dalej w górę na grzbiet i niebieskim szlakiem na metę w Piwnicznej.

Ślady GPS GPS tracks: *.gpx

(pobierz poprzez menu prawego przycisku myszy "Zapisz obiekt docelowy", "Zapisz plik" / please use mouse's right button menu "Save as")

W razie problemów z przetworzeniem wszystkich punktów w wybranych urządzeniach i/lub programach, proszę skorzystać z poniższych wersji: