Oto trasa Biegu 7 Dolin na 61 kilometrów Festiwalu Biegowego w Piwnicznej-Zdroju [MAPA, PROFIL]

Opublikowane w pon., 19/04/2021 - 12:23

[Start: sobota 11 września o godz. 6] Bieg Siedmiu Dolin 61 km: Start z Piwnicznej-Zdroju (Miasteczko Biegowe) szlakiem zielonym przez Piwowarówkę, Eliaszówkę na Obidzę (Przełęcz Gromadzką) dalej szlak niebieski na Wielki Rogacz później szlakiem czerwonym przez Radziejową, Złomisty Wierch na Przehybę.

Następnie drogą do Gabonia ( początkowo szlak zielony do Jazowska) poniżej kamienia Kingi i odejscia szlaku zielonego skręt w "warstwicówkę" (szlak narciarski zielony, potem żółty) pod Zgrzypy do szlaku żółtego ze Starego Sącza. Szlakiem żółtym pod górę powrót  na grzbiet do szlaku niebieskiego z Przehyby do Rytra i szlakiem tym zbieg przez Wietrzne Dziury, Wdżary, Skotarskie,  dolinę Wielkiej Roztoki do Rytra.

LINK DO REJESTRACJI

W Rytrze w prawo, wzdłuż drogi krajowej 87, do mostu na rzece Poprad, za mostem w lewo i dalej już szlakiem czerwonym (GSB) przez Cyrlę, Jaworzynę Kokuszczańską, Halę Pisaną na Łabowską Halę. Dalej  żółty szlak do Łomnicy na grzbiecie nad Łomnicą w okolicach kapliczki w prawo w dół drogą do centrum Łomnicy (obok szkoły) dalej w górę na grzbiet i niebieskim szlakiem na metę w Piwnicznej-Zdroju, w Miasteczku Biegowym na Nakle.

UWAGA! Po inwentaryzacji tras dla uzyskania certyfikacji punktów ITRA została określona dokładna długość tras w Biegu 7 Dolin które wynoszą: 100 km, 61 km i 36 km, a niedzielny bieg górski - 23 km (tk)