Trening i Zdrowie

Aktualności Trening

Warszawa: Ruszają bezpłatne treningi nordic walking. Zajęcia w ramach projektu "A czy Ty chodzisz prawidłowo?" prowadzi Krzysztof Człapski, instruktor Rekreacji Ruchowej o specjalności Nordic Walking oraz Fitness (ćwiczenia psychofizyczne - Joga,Tai chi,Quiqong), osobowość roku 2012 Nordic Walking, Mistrz Polski w Nordic Walking oraz brązowy medalista Mistrzostw Świata Nordic Walking 10 km w Austrii.
Opublikowane: wt., 12/04/2016 - 11:51
Niedziela z triathlonem – pod takim hasłem będą się odbywały bezpłatne treningi kolarskie przygotowujące do 5150 Warsaw Triathlon. Pierwsze zajęcia już w najbliższą niedzielę, 10 kwietnia. Gościem specjalnym będzie Cezary Zamana, wybitny kolarz, zwycięzca Tour de Pologne, a także... początkujący triathlonista.
Opublikowane: śr., 06/04/2016 - 08:10
Zaledwie miesiąc pozostał do startu 26. Biegu Konstytucji w Warszawie. W przygotowaniach do startu pomóc ma cykl treningów oraz plany ułożone przez maratończyka Mariusza Giżyńskiego.
Opublikowane: wt., 05/04/2016 - 12:35
W niedzielę 10 kwietnia o godz. 11:00 odbędzie się oficjalny trening i wspólne biegowe spotkanie na trasie 1. Półmaratonu Miękinia. Impreza inauguruje cykl Runner's World Super Bieg 2016.
Opublikowane: wt., 05/04/2016 - 08:59
Opublikowane: wt., 05/04/2016 - 08:49
Jeśli Twoja pasją jest bieganie w górach w okolicznościach dzikiej przyrody, gdzie na szlakach prędzej spotkasz niedźwiedzia niż turystę, to obóz biegowy w samym sercu Beskidu Niskiego jest właśnie dla Ciebie – pisze Jarek Gniewek, współtwórca i jeden z trenerów Ultra Campu Mrukowa.
Opublikowane: śr., 30/03/2016 - 11:21
Ta informacja ucieszy wszystkich biegaczy, którzy mają słabość do słodyczy. Okazuje się, że niewielka ilość ciemnej czekolady nie tylko korzystnie wpływa na zdrowie, ale i poprawia wydolność i wytrzymałość podczas uprawiania sportu! Smacznego!
Opublikowane: śr., 30/03/2016 - 08:57
Opublikowane: czw., 17/03/2016 - 11:29
Jedno z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń biegowych w woj. śląskim wystartuje 29 maja. Wcześniej - już po raz drugi - rozbiegani mieszkańcy miasta i regionu będą mogli przygotować się do biegu pod okiem doświadczonych biegaczy. Zachęcamy! 
Opublikowane: czw., 10/03/2016 - 11:10
Opublikowane: pon., 29/02/2016 - 08:50

Strony

Aktualności Zdrowie

Biegać po śniadaniu czy na czczo?
Opublikowane: wt., 23/07/2013 - 11:00
Jak dojść do siebie po przebiegnięciu maratonu
Maratończyk-amator musi godzić wiele obowiązków. Cudem znajduje czas na kilka treningów w tygodniu. Mimo startów w weekend w poniedziałek rano musi się pojawić w pracy w pełnej gotowości. Zapytaliśmy eksperta z Carolina Medical Center, Pawła Daroszewskiego, co zrobić, żeby się szybko zregenerować.
Opublikowane: pon., 22/07/2013 - 16:22
Prawidłowa technika biegu
Bieganie to jedna z najbardziej naturalnych czynności człowieka. Właściwa technika biegu to jednak już zupełnie inna sprawa. Tak naprawdę niewiele osób ją posiada. Sam fakt, że na 1000 osób startujących z nami w zawodach 100 osób biegnie poprawnie, nie powinien sprawić, że machniemy ręką i pomyślimy ?mogę być w grupie 900 osób?.
Opublikowane: pon., 22/07/2013 - 16:06
Dlaczego warto biegać?
Opublikowane: pon., 22/07/2013 - 10:30
Endorfiny jako naturalny doping biegacza
Endorfina nazywana potocznie "euforią biegacza" to naturalny hormon szczęścia. Co to jest, skąd się bierze, jakie ma działanie? I czy można się od niej uzależnić?
Opublikowane: czw., 18/07/2013 - 09:30
Jak sobie radzić z urazami
Co robić, gdy przytrafi się nam bolesna kontuzja i jak unikać urazów? Te pytania zadaliśmy ekspertowi Carolina Medical Center, Pawłowi Daroszewskiemu.
Opublikowane: śr., 17/07/2013 - 08:51
Okulary Oakley dla biegaczy
Okulary przeciwsłoneczne biegaczy to gadżet? Coś efekciarskiego, zwykłe akcesoria ? głosi popularny mit.
Opublikowane: pt., 12/07/2013 - 15:47
Pronacja, nadpronacja i supinacja to trzy główne modele ustawiania stóp
Oto trzy metody na rozpoznanie, jaki mamy model stóp. Pierwsza profesjonalna i dwa proste domowe sposoby.
Opublikowane: pt., 12/07/2013 - 10:06
Gdy niczym w ?Hydrozagadce? żar leje się z nieba i chcielibyśmy, żeby pogodynka na jutro zapowiedziała deszcz, bo wtedy wypada nam dzień startu w biegu, do którego trenowaliśmy od dłuższego czasu... to wtedy akurat na dworze jest gorąco i do tego panuje wilgoć. Co zrobić zatem, żeby biegając latem, nie odwodnić się lub nie dostać udaru?
Opublikowane: czw., 11/07/2013 - 09:01
Opublikowane: śr., 10/07/2013 - 12:48

Strony

kochambiegacnafestiwalu
kochambiegacwpolsce